Skip to main content

Aktivirajte novi mBanking i eBanking

Cela banka na jednom mestu, uz bolje korisničko iskustvo!

Nove aplikacije

Dostupne su nove eBanking i mBanking aplikacije, koje će Vam omogućiti mnogo bolje korisničko iskustvo i lakšu navigaciju, za brža i jednostavnija plaćanja i upravljanje računima u ProCredit banci.

NOVI mBanking

  • Plaćajte i kontrolišite svoje finansije 24/7
  • Pratite stanje svih računa u banci
  • Plaćajte račune i koristite šablone za brža plaćanja
  • Prebacujte novac na druge račune i Flex štednju
  • Menjajte devize
  • Koristite instant plaćanja QR kodom
  • Pratite transakcije i preuzmite listu izvoda
  • Budite u kontaktu sa bankom 24/7

NOVI eBanking

  • Imajte stalan uvid u sve usluge koje koristite u banci
  • Vršite plaćanja i kreirajte šablone za stalna plaćanja
  • Pratite stanje i transakcije po svim računima i karticama
  • Menjajte devize
  • Promenite nazive računa i kartice, radi lakšeg snalaženja
  • Pošaljite banci zahtev za novu uslugu, kredit, štednju, novu karticu,...
  • Komunicirajte sa bankom preko posebnog Inboxa
  • Reaktivirajte mBanking aplikaciju

 

 

Uputstva za aktivaciju novih aplikacija

Uputstvo za aktivaciju NOVOG mBankinga

Da biste aktivirali novi mBanking (mobilno bankarstvo):

  1. Preuzmite novu mBankar aplikaciju sa Google Play, AppStore ili AppGallery     
  2. Instalirajte mBankar aplikaciju, otvorite je i kliknite na dugme REGISTRACIJA.
  3. Unesite prvi deo aktivacionog koda koji ćete dobiti  putem e-maila registrovanog u banci
  4. Unesite drugi deo aktivacionog koda koji ste primili u SMS poruci  na broj telefona prijavljen u banci
  5. Kreirajte četvorocifreni PIN
  6. Potvrdite PIN ponovnim unošenjem (obratite pažnju da brojevi na tastaturi menjaju mesta, radi bolje bezbednosti, pa je potrebno da dobro zapamtite brojeve, a ne šablon unošenja)
  7. Kliknite na Pokreni mBANKING i spremni ste za korišćenje aplikacije!

VAŽNA NAPOMENA: Molimo Vas da krenete u proces aktivacije kada budete dobili oba dela aktivacionog koda (e-mail i SMS).


Napominjeno da su aktivacioni kodovi koje ćete dobiti na e-mail i SMS važeći naredne 2 nedelje, tačnije do 6. februara.

Nakon toga, potrebno je da zahtevate nove kodove, pozivom na 011/2013131 radnim danima od 8h do 20h, i subotom od 8h do 13h.

Pogledajte detaljno uputsvo za aktivaciju i korišćenje novog mBankinga.

Uputstvo za aktivaciju NOVOG eBankinga

Novi eBanking (elektronsko bankarstvo) ćete aktivirati tako što:

  • Na našem sajtu kliknete na eBanking dugme ili direktno ovde
  • Unesete postojeće Korisnično ime (bez dodatka @ibank) i Lozinku

unos postojece sifre

  • Ovoriće se novi prozor u kojem treba da kreirate novu Lozinku

nova lozinka

  • Unesite novu lozinku, ponovite je i kliknite na dugme „Prijava“

Novi nalog za eBanking će biti odmah aktivan i možete krednuti sa korišćenjem.

 

Šta da radite ukoliko ste zaboravili postojeće korisničko ime ili lozinku za eBanking?

 

Ukoliko ste zaboravili svoje postojeće korisničko ime ili lozinku, potrebno je da kliknete na upitnik pored polja za unos korisničkog imena ili lozinke, i moći ćete da dobijete Vaše korisničko ime i resetujete lozinku. Detaljne korake možete videti u uputstvu.

Važna napomena: korisničko ime unosite bez dela @ibank

reset lozinke

Pogledajte Uputstvo za aktivaciju i korišćenje novog eBankinga 
 

Podrška za aktivaciju

Za dodatna pitanja ili podršku prilikom aktivacije

kontaktirajte nas na broj 0112013131  radnim danima od 8 do 20h i subotom od 8 do 13h. 

Najčešća pitanja

Niste primili kodove za aktivaciju mBankinga

Kodovi za aktivaciju novog mBankinga se šalju iz 2 dela. Prvi deo aktivacionog koda dobićete na e-mail adresu registrovanu u banci, dok će vam drugi deo koda stići u SMS poruci.

Ako niste primili oba ili jedan deo koda, molimo kontaktirajte tehničku podršku na broj 0112013131.

Istekli su vam aktivacioni kodovi

Pozovite tehničku podršku na broj 0112013131 i zatražite nove kodove.

Zaboravili ste postojeće korisnički ime ili lozinku za eBanking?

Ukoliko ste zaboravili svoje postojeće korisničko ime ili lozinku, potrebno je da kliknete na upitnik pored polja za unos korisničkog imena ili lozinke, i moći ćete da dobijete Vaše korisničko ime i resetujete lozinku. Detaljne korake možete videti u uputstvu.

Važna napomena: korisničko ime unosite bez dela @ibank