Master card secure code

http://www.procreditbank.rs/upload/images/sclogo_156x83.gif
 
MasterCard Secure Code predstavlja program sigurne kupovine MasterCard i Maestro karticama ProCredit banke na internetu razvijen prema 3-D Secure globalnom standardu. Prilikom kupovine, potvrđujete identitet Banci pomoću svog iPIN ili definisane lozinke - slično kao kod korišćenja PIN-a na bankomatu. Unos i provera iPIN/lozinke isključivo se obavlja između Vas i Banke, a internet prodavnica nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
 
Na taj način jedino Vi možete koristiti karticu u internet prodavnici koja podržava plaćanje pomoću MasterCard Secure Code usluge.
 
Kako MasterCard Secure Code program funkcioniše?
 
MasterCard Secure Code usluga nudi se samo kod internet prodavnica koji učestvuju u MasterCard Secure Code programu. Kupovina se obavlja slično kao i kod običnih internet trgovaca sa tom razlikom što se kod MasterCard Secure Code trgovaca, prilikom potvrde kupovine, izvršava provera identiteta korisnika. Više informacija o tome možete saznati OVDE.
 
Kako se prijavljuje za MasterCard Secure Code uslugu?

Prijavljivanje za MasterCard Secure Code uslugu možete obaviti na nekom od bankomata ProCredit banke.
Spisak lokacija bankomata možete videti OVDE.

Nakon obavljene transakcije "definisanje internet PIN broja" korisnik sam kreira svoj internet PIN i nakon toga je automatski prijavljen za uslugu.
iPIN broj sastoji se od 6 cifara i omogućava autorizaciju internet transakcija.
 
Kako se kreira lična lozinka?

Uz pomoć iPIN-a korisnik je u mogućnosti da kreira svoju ličnu lozinku (link za kreiranje lične lozinke) ili za sva plaćanja može koristiti dobijeni iPIN. Korisnik koji definiše lozinku uz pomoć iPIN-a za sva kasnija internet plaćanja ne može koristiti iPIN.
 
Šta uraditi ukoliko zaboravite definisanu lozinku ili je pogrešno unesete?
 
U slučaju da zaboravite svoju lozinku ili, zbog tri uzastopna pogrešna unosa, blokirate korišćenje svoje kartice u MasterCard Secure Code programu, pozovite Info centar ProCredit banke na broj telefona 011/2057-000 da bismo Vam omogućili podešavanje nove lozinke uz pomoć Vašeg iPIN-a (link za kreiranje i podešavanje lične lozinke).
 
Šta uraditi ukoliko izgubite iPIN?
 
U slučaju da izgubite Vaš iPIN broj potrebno je da posetite najbliži bankomat ProCredit banke i uz pomoć PIN broja ponovno generišete novi iPIN broj.